Ákos



Flux

Sziasztok

Akácsnak hívnak és tíz és fél éves vagyok
szeretem nézni a folyó kicsi hullámait.

amikor megszülettem a testem más volt mint a többieké.
ruháim alatt nem látszik de a doktorbácsi mindig csóválja a fejét amikor levetkőzök előtte.

az első barátomnak elloptam a kedvenc katonáját és próbáltam elrejteni de apukám észrevette.

soha nem feleseltem amikor a szüleim megszidtak és nem is bömböltem csak csendben sírtam és inkább akkor amikor már nem láttak.

amikor elmentem az iskolába szünetben leköptem a padtársam kabátját mert leköpte a szememet és ezért lehúzták a magaviseletem.

gyakran hogyha nem tudtam elaludni nagyokat sóhajtottam amíg apukám be nem jött és össze nem szidott mert felébresztem őket.

attilának a barátomnak elrontottam a biciklijét amikor leestem vele.

tamás ütötte meg először az arcomat
és én nem ütöttem visza.

szidinek eltörtem a vázáját
amikor a lakásukban fogóztunk és amikor a szülei hazajöttek megverték.

néha amikor anyukám bement tusolni én leskelődtem a kulcslyukon de apukám egyszer észrevett.

mindig elfordítom a fejem amikor a másik járdán a gyerekek kiabálnak.

a tegnap megdobtam a szomszéd fiút egy kővel.

sok volt a vér és az anyukája elájult amikor lejött az emeletről

ma apukám azt mondta anyukámnak hogy a szomszéd fiú meghalt de nekem nem mondott senki semmit

tegnap óta nem szóltak hozzám egy szót se

valamitől nagyon félek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése